2012. október 4., csütörtök

harom nap. ennyit adtam magamnak utanad. azt mondtad, vigyazzak magamra, es ezt teszem. vigyazok a most kialakult egyensulyomra. vigyazlk az emlekeimre, vigyazok arra, akit te szerettel bennem, hiszen nelkuled nem tudnam, hogy van bennem olyan. megtalaltam a szurke polod nalam. nem temettem bele az arcom, nem sirtam. semmi. kitoroltem a kepeket, mindent. az a nyolc honap egy delete gombba, egy igenbe es 2 masodpercbe kerult. vege van. azt mondta nekem a nori, hogy a dolgok okkal ernek veget. ugy gondolom, igaza van. es orulok, hogy ment. nincs netem, a telefonrol blogolok, es aludnom kellene, holnap koran lesz beszedtechnikam. nem szeretem. de az elet mar csak ilyen. van, amit szeretunk; olyan is van, amit megkapunk, cserebe pedig el kell viselnunk es fogadnunk a rosszabb dolgokat. hiszen a vegere minden ugyis jobb lesz. ennyi igy pontban ejfelkor. charlotte szerint negy honapnak kellene eltelmie gyaszidokent. nem birom elkepzelni, hogy annyi ideig fetrengjek a sajat nyomoromban. ugy egyaltalan semmifele nyomorban nem ohajtok fetrengni. en nevetni akarok es elni es tanulni a dolgokbol amiket elszurtam. boldog akarok lenni, es bar sajog az a kis pont a szivemen, ha rad gondolok, de el fog mulni. ezt kivanom neked is. legywl boldog, nevess sokat, szeress, remelem, bekerulsz stockra, es sikeres leszel; mert megerdemled. en pedig tudod, milyen leszek. amilyennek mindketten szeretunk engem. megigertem! magamnak. " azt akarom, hogy john kusac álljon magnóval az ablakom alatt. együtt akarok száguldani egy fűnyírón patrick dempsey-vel. azt akarom, hogy jake a tizenhat szál gyertyából várjon rám a templom előtt. azt akarom, hogy judd nelson a levegőbe bokszoljon azért, mert megkapott. csak egyszer olyan legyen az életem, mint egy nyolcvanas évekbeli film! es legyen benne egy nagyon király betétdal, minden különösebb ok nélkül! "

Nincsenek megjegyzések: