2012. október 3., szerda

3;


őszintén szólva három napot kapok. tegnap sírtam. ma csokipudingot eszem itthon michigan university feliratú pulóverben, és hősöket nézek. holnap vásárolni fogok, megcsináltatom a körmöm és a hajam. és ennyi.

akármennyire fáj, a dolgoknak tovább kell menniük. senkinek nem lesz jobb attól, hogy magamat sajnálom; nekem főleg nem. nagyon hiányzol. hihetetlenül. kicsit rettegek, ha elképzelem a jövőmet nélküled. de egyszer magamra varrattam egy feliratot. maradj erős. ezt. és ha már rajtam van, nem hagyhatom el magam. sírni szabad. szomorúnak lenni is. de összeomlani nem lehet.

én úgy fogok emlékezni erre a nyolc hónapra, mint egy nagyon jó időszakra. voltak viták, és voltak nagy veszekedések. de voltak jó dolgok, volt rengeteg tanulság. nem akarok felejteni. egyszerűen csak tovább szeretnék lépni. örülök, hogy együtt voltunk, és köszönöm az időt, amit veled tölthettem. valószínűleg így a jobb mindenkinek. fáj, ha mással képzellek el, de az életünknek az a szakasza, amit egymás mellett töltöttünk, véget ért. nekem pedig el kell engednem téged.

nem hallgatok érzelmes számokat. nem nézegetek fotókat. nem is nagyon beszélek rólad. csak itt. egy plugin, vagy micsoda meghalt a gépemen. te tudnád, mit kell tenni. majd megkérdezek valaki mást.

szóval így ennyi. holnap már egy rózsaszín puficsizma és egy mopszos póló boldog tulajdonosa leszek, reményeim szerint. a macskának is sikerült intéznem kaparófát, a jövő héten pedig szarrá forgatom magam.
ősz van, és én szeretem az őszt.


aki pedig lát szív alakú lámpaégőt, olyan füzéreset, vegye meg nekem. a postaköltséget állom.
köszönöm!



Nincsenek megjegyzések: