2012. október 9., kedd




szeretnék/m

először is, valaki informatikazseni megcsinálhatná a laptopomat. ugyanis leukoplaszttal van hozzáerősítve a töltő. nem viccelek. és a netem sem műlödik.
másodszor is, szükségem lenne egy olyan zenélő képeslapra, mint amilyen olive-nak van. valószínűleg én is nyitogatnám és csukogatnám és üvöltve énekelném a szöveget. 
harmadszor pedig, igazából több nem is kell. pasi, télikabát, bőrradír - ezek meglesznek majd karácsonyra. vagy nem. tökre lényegtelen.


október 31-én megyek életem első halloweeni bulijára. veszek petinek rózsaszín flitteres cicaálarcot. kíváncsi vagyok, mit kapok tőle. talán nem is akarom tudni.
mióta az eszemet tudom, szeretném wonder womannek beöltözni valakivel. nagy vébetűs valakivel; olyan valakivel, aki szó nélkül hozzáöltözik valami hasonló faszságba, és emiatt megéri az egész. hát, ez nem ez a mostani halloween lesz, az biztos. 


ha hazamegyek, hozok otthonról baldachint és karácsonyfaégőket. elhozom anya barna pihipuhiját a nagy gombokkal, audreyt a falamról, a zenedobozt, és a többi szirszart. a fotókat, az emlékeket, a világ legszebb dolgai-dobozomat... mindent. a nagy befőttesüveget a kívánságokkal, a szipkát, az egész mindenséget.


muszáj hosszabb távon berendezkednem. ha már itt maradtam.

Nincsenek megjegyzések: