2012. július 25., szerda

írnom kell még egy bejegyzést, mert a warga unatkozik (érdekes, ha beszélgetek vele, nem elég), és ilyesmikre kényszerít (tudtam, hogy nem fog neki jót tenni ez a szerkesztői állás). szóval jelenleg prostituálom magam blogilag.

azért szeretem az ilyen napokat. a nyitott erkélyajtón jön be a tegnapi felhőszakadás után megmaradt esőillat, nolácska itt dorombol mellettem (szerencsére már nincsen poloskaszaga), nemsokára találkozom a wargával,  és minde titokra fény derül, megkapom az ajándékom "brüsszelből" (értsd: helyi penny market). igaz, még mindig nem tudom, mit vegyek fel, ráadásul teljesen izgalomban vagyok a költözés miatt - pestre jövők, figyelem, lehet. hogy lakótársat kell majd keresnem, ez holnap kiderül -, már tervezem, hogy mi hol lesz, miket fogok felragasztgatni a falra, és úgy egyáltalán.

nagyon örülök, hogy a suli csak 10 percre lesz, bár így is legalább egy órával előtte fogok felkelni, hogy magamhoz térjek, és magamba döntsem a reggeli kávét. nem az lesz, hogy ábel nálam alszik, és negyven percet gengelünk az iskolába, nem lesz annyira rohanás, kapkodás... hagyjuk ezt a gondolatmenetet, tuti lesz kapkodás, mert én kapkodós vagyok.

még sosem laktam körfolyosós házban, sem galériás szobában, jövő hétvégén meg jön cézé nagy eszti, felavatjuk a lakást így hárman a wargával, lesz fehérbor, szóval már nagyon várom. :3


nolatappancsok





3 megjegyzés:

Krisztina írta...

köszönöööööm :D

esztervirag írta...

ngyon színvonalas. nincs mit :D

K írta...

de jó lesz neked (: