2013. június 8., szombat

NEM KELL FÉLNETEK JÓ LESZ



SZENTESRŐL ELMENNI NEM KELL FÉLNETEK JÓ LESZ

- vágott arcon a sehonnan sem ismert felirat a különös ritmusával. szentesről elmenni nem kell félnetek jó lesz. mint egy mantra. vagy fogalmam sincs, micsoda ez a vesszőket elhagyott, magányos sor.
én két éve érettségiztem, és csak egyszer mentem vissza. fogalmam sincs, miért, hiszen annyiszor terveztem és akartam már, de valahogy nekem nem megy ez a visszavonatozás. nem tudom .



NEM KELL FÉLNETEK JÓ LESZ
én nem féltem.na jó, nagyon féltem, de csak attól, hogy mi lesz rajtam a burkon kívül. ez volt az egész. tudtam, hogy van ez a drámais betegség, hogy képtelenek feldolgozni a népek, hogy vége. nem tudom, nekem volt-e ilyen. de utána lett annyi mindenem, békási albérletem, hetedik kerületi kilátásom, lett vintage szoknyám és lett okostelefonom meg masnim meg mindenem lett, szentesem pedig egyre kevésbé lett.



én nem tudom, hogy ez jó-e vagy nem. nekem nem ez volt az aranykor, mint másoknak. megadta azt a löketet, amit kellett. egy darabig hiányzott, de már nem is emlékszem, mennyire, és arra sem, hogy mikor maradt abba.



szombat délután van, a poster urban outfitben ülök, fekete bőrkabátban, nagy gyűrűkkel, fehér sifoningben. piros rúzs van rajtam és a hajam vállalhatatlan. húsz éves vagyok, és egy vékony, világoskék farmering beszerzése a legnagyobb problémám jelenleg, meg az, hogy fel kell adnom egy csomagot a postán és mosnom kell, mert hétfőn megyek zánkára.



meyer eszter-virág vagyok, a féltévés, a divatblogger, a posterurbanos csaj, a parkos csaj. minden vagyok. minden lettem mostanában, szingli, lettem felnőttebb, lettem tüskésebb, józanabb, minden lettem.
csak egyvalami múltam el. egyvalami nem lettem. drámais.


én elfelejtettem, hogy milyen is volt. emlékeztem, hogy honnan jöttem, de nem tudtam. és nem tudom, hogy ez jó-e vagy nem.


JÓ LESZ
vagy ha nem is, valahogyan azért lesz. eddig is csináltam valahogy, és ezután is fogom. már új burkom van, ha olyan is, amilyen.



szentesről elmenni nem kell félnetek jó lesz





----------------------------------------------------------------- visszamegyek. -------------








Nincsenek megjegyzések: