2013. április 4., csütörtök

MEYER MEG A STAY STRONG



Azt hittem, ha azt mondogatom, mennyire üerbrutáldurván szuperkemény vagyok, majd az leszek.
Aztán beszoptam, mert a környezetem elhitte, én meg tudtam az igazságot.


Most valahogy máshogy van. És nem a lassan kikopó felirat miatt a bal csuklómon; nem azért, mert a saját szememben vagyok egyik nap kis senki, másnap meg különleges; ezek a változók ugyanúgy hozzájárulnak az életemhez, mint a hullámzás, a bizonytalanság. Néha úgy érzem magam, mint amikor uszodában nem ér le a lábam a medence aljára és pánikba esem; másnap meg mintha betonon futnék mezítláb és érezném, hogy süt le rám a Nap.
A dolgok, az emberek kikezdenek, de nem szabad ezzel foglalkozni.
Azt kell számon kérni magunktól, ami fontos. Fontos az írás, a tejeskávé, a nevetés, az a maréknyi ember, fontos a zene, a gondolkodás, a jelen és a jövő.
Nem szabad hagyni, hogy a múltunk tönkretegye a jövőt.
The best is yet to come.


A legjobb még csak most jön.


Érdekes az egész, azzal fordítottan arányosan, hogy egyre több támogató levelet kapok - szinte minden nap, és én nagyon, nagyon köszönöm Nektek -, nos, azzal együtt valahogy egyre jelentéktelenebbnek gondolom, amit csinálok. Már azt sem tudom behatárolni, hogy kinek, minek, miért, miről, hogyan történik ez, és azt hiszem, ez így a jó. Ha elkezd az egész célzottá válni, akkor már nem lesz ugyanaz.

Eső. Szél. Körfolyosó, Budapest, Reserved, Nóri, ma meg a fotózás.
Abban a pillanatban, ahogy megfordul a fejemben, hogy szépen csendben kilépek az életemből, behúzom az ajtót magam után, seszia, sepá, az életem a grabancomnál fogva visszaránt.
Nem hagyhatsz itt mindent, Meyer.
Semmit sem hagyhatsz itt.


És nem is fogok.





1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szerintem ne azzal törődj, hogy mit látnak mások, hanem azzal, hogy NEKED mi a jó. Talán azzal segítenél magadon, ha egy napot vagy délutánt csak magadra szentelnél, és elgondolkodnál, hogy ki vagy, hová tartasz, mit szeretnél, és hogy jó vagy úgy, ahogy. Lehet, hogy ennyi idő nem lenne hozzá elég, de nagyon fontos, hogy legyen hited saját magadban, hogy ne hullámozz, hanem egy síkban maradj, mert sokkal kiegyensúlyozottabb leszel hosszú távon. Ha csak saját magadra koncentrálsz, akkor nem leszel egoista, csak erősebb. Tapasztalat.

A rosszakarókkal meg sajnos én nem tudok mit kezdeni, nekem azt kell majd megtanulnom, a támogató levelek viszont jók. Olvasom a blogokat, szerintem semmi kivetnivaló nincs bennük (a Masni és ez).