2013. március 1., péntek



hihetetlen volt ez az elmúlt néhány nap.
meetingek, rohanások, Oravecz Nóri, papírzacskók, LoveBug - csodálatos embereket ismertem meg, és egyre inkább rajzolódik ki előttem, hogy milyen irányba is fogunk orientálódni a Masnival.
kávék, beszélgetések, rókás gyűrűk, megfordított trikók elöl címkével, felugráló kutyák, minden, amit szeretnék. nem te választod a szenvedélyed, az választ téged. és tényleg. megtörtént.




megtaláltam álmaim székét is, ilyen tuti lesz álmaim andrássy úti lakásában, ahol álmaim borostás férfijával fogok élni; de mivel jelenleg se pasi, se lakás nincs a láthatáron, maradt a szék.
viszont életem egyik legmeghatóbb pillanata volt, hogy egy érdekes formájú piros borítékban megkaptam anyukámtól 20 évem legelső névjegykártyáit - sőt, krisztinek is csináltattak. iszonyúan meghatódtam, nagyon, nagyon örülök nekik :)





egy pár fotó pedig a NL Café Keressük 2013 Bloggerináját! díjátadójáról (még a hivatalos képek ikerülése előtt). a gyönyörű ridikülömet pedig ezerszer köszönöm Lettinek és a LoveBugnak. eszméletlen :)





fogalmam sincs, mit írjak, nem tudom kifejezni, amit érzek. büszkeséget, hálát, megilletődöttséget. lelkesedést, kis elmebetegséget (ez sosem fog elmúlni), hiperaktivitást, mindent. mindent egyszerre.
azt hiszem, most az van - a húszéves-szindrómám mellett természetesen -, hogy mindent akarok. azonnal. tetoválást, tavaszt, sikert, bizonyítékot, mindent. nem biztos, hogy jó ez így. de egyelőre tol előre, és több nem is kell. megy ez!


Nincsenek megjegyzések: