2012. október 2., kedd

állítólag mindenkinek kellenek büdös nagy pofonok az életben,


ami engem illet, azért inkább megmaradtam volna a mondjuk két héttel ezelőtti állapotnál, hogy még van párkapcsolatom, boldog vagyok, és talán van is annyi eszem, hogy figyelek a jelekre, összeszedem magam, satöbbi.

de nem jött semmilyen pofon és boldogan éltem a saját kis hülyeségemben, amíg aztán egyszer csak szembe nem fordult velem az életem, hogy kedvesen arcon köpjön. de hát megtörtént, és azon kívül, hogy szánok az egészre egy csomag 100-as papírzsepit - titokban még többet is, sokkal-sokkal -, meg tudomásul veszem, hogy életem egy igen fontos része kiszállt a játékból, talán tényleg ki kellene használnom az alkalmat, és össze szednem magam. mert hát ez elvégre csak nekem megy. menne. valami.

akárhogy is, örültem, hogy veled lehettem. köszönöm.

pénteken a noéminál lesz valami lányos program - viszek hagymalevest, lévén, hogy ebben tök profi vagyok, a noémi carbonárát kotyvaszt, a dorci muffint, zsani meg hoz bort. addig pedig? holnap stúdiózás, csütörtökön megyek csiszárévihez, a masniba kezdek visszatérni, novemberre van időpontom a tetoválószalonban, csütörtökön egy rózsaszín puficsizma boldog tulajdonosa leszek, a macskának kellene kaparófa (aki tud olcsón, szóljon. köszönöm!), vége a make-nek is, sikeresen elhagytam a fülbevalómat, a nóri haját most kapta be a hajszárító, és azt hiszem,

hogy igazából nem hiszek semmit.
talán ideje lenne egyszer úgy élni, hogy hagyni magam a francba, megnézni, mi lesz. a munkára, a tévére, mindenre figyelni, a kis szívsajogásra nem. ábel szerint elmúlik... úgy legyen.

csak valahogy mérges vagyok, hogy lecsúsztam erről az egészről. tnyleg ennyire ostoba lennék, hogy bele kell verni az arcomat a dolgokba? hogy tessék, itt van ez a valami az orrod előtt, és baszki,  vedd már észre? ennyire? ennyire ilyen lennék?

és akármennyire nem szeretném, akármennyire is tiltakozom ellene, azt hiszem, de, sajnos igen.

pontosan ilyen vagyok.


Nincsenek megjegyzések: