2012. július 17., kedd

zene

ma is rászabadultam az ebayre, egy baglyos gyűrű és egy gyöngyös pulóver - mercisen mondva puller - büszke tulajdonosa vagyok (mindezt 2500 forintért, sáláláááá). lassan meglesz az őszi-téli ruhatáram is, és komolyan gondolkodom valami rendelős oldal létrehozásán is. na majd. 
láttam csészés gyűrűt is, rögtön írtam is a wargának, majd meglássuk, megrendelem-e, még nem válaszolt.




jézusom, imádom ezt az időt. eleve imádom az őszt és a tavaszt, bár gyenge és túlélésre képtelen testem a hideget képtelem elviselni, úgyhogy én mindig be vagyok öltözve (tegnap a 22 fokban én kötött kámzsában, pulóverben és bakancsban vonultam le a boltba), és májusban is három takaróval aludtam. egyszerűen nem a hidegre vagyok kitalálva, a meleget is rühellem, mert állandóan leégek és kiszeplősödöm - szóval a tizenöt-huszonöt fok a számomra kellemes állapot, amiben úgy elvagyok.


várom a harmadik szemeszter kezdetét. bár rettegek a mozgóképtechnikától, és megint ott lesz rajtam a nyomás, hogy túl tehetségtelen vagyok és nem teljesítek eléggé, legalább nem fogok ebben a köztes állapotban lebegni, mint most. 


mi volt eddig a nyár?
warga park mentazöld körömlakk ábel éjszakák meleg eső nola blog kétségbeesés pénz öngyújtó munka éjszakai járat bérlet gyűjtőjegy vonat füstszag hévpótló bakancs szél - és ahogyan elkezdődik a szeptember, a farmerdzsekit felváltom majd blézerrel, az éjszakázást a félnyolcas kelésre cserélem, a cigaretták száma nő, ahogyan az elfogyasztott kávék száma is. remélhetőleg másik lakásban fogunk lakni (aki tud másfél- vagy kétszobás pesti albérletet, visítson!), szeretem a változást, és remélhetőleg lesz munkám, és a karácsonyt sem fogom annyira utálni, mint eddig. remélhetőleg lesz púderszínű puficsizmám (nem, nem szabad felmenned e-bayre, eszter és keresned!!! nem!!!), és talán majd járnom kell az anonim e-bayesek csoportjába is (van ilyen?). 


valami változni fog. nem tudom, micsoda. nemsokára betöltöm a huszat, a hajam egyre hosszabb, a macskám egyre nő, nemsokára fél évesek leszünk a ábellel, és örülnék, ha hűvös maradna az idő.
mennyire nem gondoltam volna ezt tavaly, mikor vártam a felvételi eredményt, aztán sírtam a megalázottságtól, hogy csak fizetősre vettek fel - mint később kiderült, nincs állami hely a tévészakon.
és most, hogy lehúztam egy évet, azt hiszem, kezdek lenyugodni.



and all the cigarettes that i have never smoked
and all the letters that i have never sent

2 megjegyzés:

K írta...

imádom én is az ebayt. most, hogy látom a baglyot, ideje lenne nekem is újítani. a régieket már mind unom. na majd. :3

esztervirag írta...

lassan itt fogom elverni minden pénzem...