2012. július 9., hétfő

esőt!;

az elmúlt hetem a parkban telt, vertem a kasszát a jegypénztárban (" ha nem múltál el 18, akkor este 10-ig is csak szülői engedéllyel tartózkodhatsz a parkban" - "MIVVAN?!"), ábelnél aludtam, aztán haza, pár órát noláztam, aztán fel a hévre, át a hévpótlóra, fel a kettesre.

a szombati pride miatt nem járt a kettes a kossuth lajosig, odáig sétáltam, és volt szerencsém végignézni azt a csodálatos jelenetet, ahogyan a békés meleg felvonulókat erőteljesen mocsokosbuzizó ellentüntetők megpróbáltak rárontani (majd végül ez sikerült is) a negyvenöt fokban is tökig beöltözött rendőrökre, akikről kábé negyven méterről is lerítt, hogy csak azért jöttek ki, mert pluszpénzt kapnak érte.

az egészet német turisták videózták az ifónjukkal, és őszintén szólva égett az arcom, hogy ilyen országban élek, ahol a homoszexuális emberek nem rendezhetnek egy ká felvonulást anélkül, hogy a primitív emberek oda ne állnának és ne viselkednének alpári, ordenáré módon.

tegnap reggel fél hatra értem haza a munkából, aztán este elmentünk a ábellel a madarasteszkóba, és sütöttünk közösen pizzát, most pedig kint ügyködik a konyhában, hogy tejberizst varázsoljon nekem :3

most nyújtózom a kanapén, nola itt dorombol, kint viszonylag hűvös van, a hajamat össze tudom fogni nyuszifarokba (ergo egy minimálméretű kontyba), és imádkozom az őszért, meg azért, hogy ez az egész egyedül talpra állni-dolog sikerüljön, nemsokára meglesz az albérletre az összes pénzem, valószínűleg a tandíjamat is össze tudom rendesebben hozni, és most - úgy látom - minden rendben.

mosoly!

Nincsenek megjegyzések: