2012. június 24., vasárnap

dad & daughter;

az elmúlt három napom nagyon sűrű volt, mert apukám egy megbeszélés miatt pestre jött, és öt év után találkoztunk. nagyon pozitívan csalódtam, és azt hiszem, egy kicsit legalább összeálltak a dolgaim, ha már más fronton megint el is kezdtek szétcsúszni.

aki nem tudja, annak elmondanám, hogy amerikai állampolgár vagyok, az édesapámat james h. meyernek hívják, történész és filozófiaprofesszor, 6547 nyelvet beszél, jelenleg montanában él, és talán egy szemesztert a Central Europian Universityn fog tanítani, emiatt lehet, gyakrabban találkoznánk, de ez még a jövő zenéje.

talán télen meglátogatom őt, most, hogy kicsit felnőttem.

tegnap voltam a zépében melózni a szeparéban, és nagyon élveztem.

és most? most átjön ábel, és kialszom magam. három napja nem voltam otthon, mert tegnap előtt ábelnél aludtam, utána meg már képtelen voltam hazagengelni óbudára, és mikor beléptem a lakásajtón, nola szemrehányó tekintete fogadott, sőt, eljátszotta nekem a hattyú halálát (miközben nagyjából tizenhét és fél tonna kaja volt neki kirakva és kétféle).

epres milkát szeretnék.

1 megjegyzés:

vivcs írta...

így már értem ezt az apa-dolgot! :)